Alla inlägg under april 2008

Av Sofia - 29 april 2008 23:13


   Asså hur fan skaj ag göra!?!?!?! Jag ska bort hela helgen på en obligatorisk förträff med brevik men måste åka in för att jobba på torsdag och lördag för att jag inte fick bort mina jobb tider... kan ju inte fixa det heller då fucking jävla cp McTme ligger nere... stod härom dan att det skulle vara klart till idag men nu står det att de ska var aklart till imon klockan 18.oo tror inte det va?!

   Blir så trött för jag vill ju inte missa det vi ska göra på brevik, det är ju för fan viktiga saker!


   Ajja kan inte riktigt klaga kanske... orkar i alla fall inte just nu :P


   Write you more another day...



   -kladdkaka! ge mig!-



   -Sofia

Av Sofia - 28 april 2008 23:16

JERRY: I'm not afraid of flying, although many people do have fear of flying and, I have no arguement with that. I think fear of flying is quite rational because, human beings cannot fly.

   Humans have fear of flying same way fish have fear of driving. Put a fish behind the wheel, and they go, "This isn't right. I shouldn't be doing this. I

don't belong here."

Av Sofia - 27 april 2008 23:14


   ^^

   Haha, läste igenom mitt blogg inlägg från igår natt ^^ Lite små kul. Jag vet att jag tycker det är lite pinsamt men tycker det på samma gång är sjukt kul hur lätt påverkad jag är^^ Drack tre o,5 :or i går och det räckte gott och väl :P


   En annan sak som jag "glömde" berätta igår var att jag har skaffat mig en ny piercing! ^^ Noop det är inte en piercing i muttan era snuskisar! Det är en helt vanlig piercing i läppen! Mitten för att vara exakt! ^^

   Jag gjorde den igår på tattueringsmässan, han som tattuera mig var  sjuuuuuukt söt :P och jätte tevlig och professionell! ^Är ytterst tacksam för att han gjorde det så bra som han gjorde det! Kände mig jätte trygg och han kändes välldigt säker!

    Piercingen känns välldigt öm idag! och min läpp känns lika stor som skåne! Inte kul... Jag vet att det kommer gå över men det gör ju sjukt ont just nu! Kommer få ett sånt jävla skavsår dessutom på tandköttet! Längtar tills ajg kan byta staven mot en ring! Eller bara byta den mot ngt i silver! Då vet jag att den kommer läka bättre!

   Ska posta bilder på den sen^^


   Ajja annars så har det vart en jätte kul helg! Jätte kul att Ellen och Emily var här! Mysigt^^ Vi var på stan idag och gick runt och kollade i affärer. Åt på Wok time... MM mums :P

   Ellen shoppa loss lite^^ Hon hitta massa snygga saker! Önska jag kunde shopp så också^^ Emily hitta en ap snygg klänning på D&Company! Själv hitta jag bara ett par knästrumpor och ett par hårspännen med Hibiskus blommor på^^

   Efter att vi hade kollat runt lite så satte vi oss på Coffehouse by george och tog en kopp kaffe, eller jag tog en kopp varm choklad med grädde :P Satt där ett tag och snacka. Haha den där konstiga vithåriga mannen som bruka gå runt och prata för sigsjälv och röka kom fram och ville låna eld, sen så börja han stöta på Ellen^^ hahaha! ^^

    Sen åkte vi till Jobbet och satt där en liten stund och åkte sen och handla på Ica... Jag har nu äntligen köpt en våg! ^^ Var en sån där Hightech våg dessutom som igentligen var lite dyrare men eftersom jag har Ica kort så fick jag rabatt :P Har inte förstått mig på den riktigt än men jag vet nu att jag väger 71,4kg... :S


   Ajja, ska väll njuta av filmen lite nu... Kollar på Alien III och hittills så är den inte så värst bra tyvärr... Lite spännande men inte så jätte rolig... Fast nu känns det som att den kanske ska börja ta lite fart! De har fångat den (Alien) och nu är det en seriemördare som vill se den igen, så antagligen kommer den ut igen! Dessutom så vill Ripley döda den så att inte företaget får tag på den :P

   Haha nu är dörren öppen!!! ^^


   Nä ska väll ta och se på den ordentligt nu! ^^



   -Fly you fools, fly!-



   -Sofia

Av Sofia - 27 april 2008 00:52


    Ojojoj! ^^ Sitter här och skriver lite... Har Ellen och Emily på besök! Woo woo! ^^ Vi kom just hem från Cromwell och jag känner att jag inte skriver så bra :P Fan det är ju skönt att vara lätt på verkad men det är ju för fan pinsamt också^^ Känner att jag knappt har ngn kontroll över fingrarna:P

    Ajja. Vad har jag gjort idag? Eller i går då det var igår för 55 minuter senda^^

    Jag har vart på Brevik och vart med lite på utmanings kursen, gick med Mia först och kollade på när hon hade ts med en klass, sen fick ja vara med på lite utmanings saker innan jag åkte för att hämta Ellen och Emily....


   Nää, ajg känner att jag inte ska skriva mer å gonatt och vi ses i mon^^



   -Skriv inte full! ^^-




   -Sofia

Av Sofia - 25 april 2008 20:15


   Ja nu är ja då tillbaka! Har fått kolla efter maten och diska... Det sjuka med det var att i början så tyckte jag verkligen det var tråååååååk. Visst jag tyckte det hela tiden var tråååååååk, men jag kände hela tiden fö att börja städa annat! Fick en så n jävla lust att gör golvet^^ Kanske för att de är det som är roligast att göra:P

  

   Nä, ska dra mig hemmåt. Blir ingen övernattning. Bummer då jag har packat för det, men jag orkar verkligen inte då det inte finns ngnstans för mig att sova :S Bor konfa folk i varanen och mina föräldrar med familj har Blockis så det ända stället jag kan vara är på ett hörne av blockis... Das creepy place... Me don't like it för att det är sjukt mörkt där på natten :S Är ju sjukt mörkrädd!

   Nä nu är det kallt också, även fast jag har Breviks, The bästa ngnsin, instruktörs fleece på mig! Mjuka, goa och underbara^^ Ska låna med mig en hem! ^^ Okej, de är ju bäst. Men det som gör de bästa är faktiskt inte att de är mjuka, goa och underbara utan att det står ju för fan Instruktör på ryggen!!!!! ASCOOLT!!! :P


   Nä solong med er!



   -Follow your heart when you're in big trouble!-




   -Sofia

Av Sofia - 25 april 2008 18:53


   Okej har precis kommit på att det inte kommr bli ngn timmes vandring idag! Orkar verkligen inte! har så sjukt ont i fötterna! Får gå Maran härute två ggr i mon istället^^

   Jag har vart med Lisa på incheck av söderköping konfgrupp, var inte så svårt som jag trodde ^^ Blev däremot shockad över hur de dela in barnen där de skulle sova!

   Prällen sa att han visste att golk kände varandra sen innan och sa till barnen att ställa sig i de grupperna, barnen gjorde jätte gärna det! Fan va najs tänkte jag då jag tänkte att prälle skulle ta typ två från varje grupp och göra nya grupper så att alla kom med ngn ny som de inte kände sen innan! Men neeeeeeej. Där hade jag tydligen helt tärt om fel!

   Jag sa nämligen till Lisa att jagtyckte det var smart så som han gjorde, och så som jag tänkte. Men hon sa att det hade typ aldrig hänt förut och att det antagligen skulle sova med de de kände. Vilket de gjorde.

   var fan är Breviks andan!?!?! Blev sjukt besviken!


   Nä fan får klaga mer senare är tvungen att hjälpa min så kallade pappa med att servera småglinen då han säger att han håller på att spy :(

tråååååååååååååååååååååååååååk.



   -Hoppas att ni har det roligare än vad jag kommer ha nu :S-



   -Sofia

Av Sofia - 25 april 2008 17:35


   Sitter ute på Brevik nu och lapar lite sol^^  Så grymt skönt! Ska verkligen försöka gå lite om ett tag! Har ju gått TVÅ(!!! ^^) dar i rad nu! runt en timme! Nej vänta... tre dar i rad är det ju!!! ^^

   Ända problemet nu är att det äså skönt att sitta här i lugn och ro och bara slappna av! Mina blåsor som jag har fått gör det ju inte dessutom bättre! :( Har fått typ exakt där man böjer stortån, på båda tårna! Ysch, me don't like... Men jag överlever^^ har jag gjort förr så varför inte nu:P


   Nää, shit, vad har jag gjort idag igentligen? Jag har jobbat.. dock i bara tre och en halv timme men det tycker jag räkte^^ Var sjukt segt att gå upp i morse då jag har typ vänt på dygnet! Kan typ itne sova föränn efter fyra på morgonen!

    Satt uppe och chatta med Kalle igår, kollade igenom lite 4chan^^ sjukt kul! Visst mycket perversa saker men också mycket kul och mycket intressanta saker^^

   Efter jobbet så åkte jag hem^^ Oh! Jag hade på mig min nya najs, najsiga klänning idag! Sitter jätte skönt och jag känner mig smalare ^^ hade dessutom på mig min nya scarf från HM ohc mina nya sandaler från ellos. De Senare ger mig en sån fruktansvärd skoskav så det är inte sant!!! Måste verkligen ha plåster på hälarna för att inte att jag ska få sår som gör så att jag förblöder!!! Ajja, men de är nice ändå^^


   Fick ju lön idag! Woo woo! Fick panik dock idag då jag inte kunde hitta mitt bankkort!!! Fuck om det skulle ha vart borta påriktigt! Hitta det dock ien ficka i min vinterjacka som jag hade förra veckan då jag tanka bilen ^^ Asså fata paniken om jag inte hade haft den! Skulle inte kunna betala räkningar eller köpa mat eller tanka bilen!!! Skulle defenitivt inte ha vart här ute! Men tur hade jag som hitta det! ^^

   Nä kanske ska gå och byta till byxor nu så att jag kan komma iväg ut och gå! Är lite hungrig men har ingen lust att äta än... Får dricka lite vatten så försvinner det plus ta ett tuggummi ^^ Ysch behöver dessutom duscha sen då jag inte har duschat av mig jobb äcklet som sätter sig fast i huden :P Men får göra det efter att jaghar vart ute och gått!!


   Asså fan vilket bra humör jag är på!!! ^^ Älskade Brevik! Här är lugn och ro ochren luft! Inte massa människor som finns överallt och skriker och gasar och tjattrar! Bara fågelkvitter, vind, ngt enstaka flygplan och jusst nu "Blindside" med låten "Endings" ^^ mmmm



   -Må bra, it's a start!-



   -Sofia

Av Sofia - 23 april 2008 23:31


   Sverige pussas och kramas:


 Face down, as up, that's the way we like to fuck!



   Seinfeld:



JERRY: You know, I tell ya, I gotta say that I'm enjoying adulthood. For a lot of reasons. And, I'll tell you reason number one: as an adult, if I want a cookie,

I have a cookie, okay? I have three cookies or four cookies, or eleven cookies if I want. Many times I will intentionally ruin my entire appetite. Just ruin it. And then, I call

my mother up right after to tell her that I did it. "Hello, Mom? yeah, I just ruined my entire appetite.. cookies." So what if you ruin..

See, because as an adult, we

understand even if you ruin an appetite, there's another appetite coming right behind it. There's no danger in running out of appetites. I've got millions of them, I'll ruin

them whenever I want!

healer - What month were you born?

George - April

healer - You shoud have been born in August.

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards