Direktlänk till inlägg 13 april 2008

I-N-G-E-N-T-I-N-G

Av Sofia - 13 april 2008 22:31


   Haha måste säga att om man åker till jobbet på sin fritid, då har man I-N-G-E-N-T-I-N-G att göra! ^^ haha men det är ju helt okej här^^ önska bara att jag hade mer batteri förut så att jag kunde ha suttit i lobbyn än på kontoret :S

   Vad har jag gjort då?


   I-N-G-E-N-T-I-N-G


   Jag har fått bella att sjunga! Eller det var ju snarare Nicke som koppla iin datorn till Bella, MEN det var min dator och min musik så då är det mer jag i det hela ^^

   Just nu så sitter jag bara på kontoret, har vart inne på shocks hemsida och kollat kläder, de har grymt snygga kläder iböand!



 

Som de här skorna!

Den här tröjan!

och den här jackan!

  

   Fast jackan tror jag att jag aldrig skulle riktigt våga använda. Men snygg är den!! ^^


   Fan, om pengar ändå växte på träd! Just nu skulle jag i så fall köpa starka biljetter så att min mens rygg kunde sluta göra ont! Fuck, inte nog med att den gjorde ont innan pga ngn sträckning eller så. Utan nu så har jag då fått en sån där mens-jag vill screwa med dig med din rygg-värk!

   Hata mens.


   Nää men nu ska vi tänka posetivt!!! Har ju vart på Brevik idag!! Wiiii! Känner mig fortfarande sjukt lugn av det! Får se hur det går på jobbet i mon^^ Om jag står i service så kommer jag nog vara på sjukt bra humör!! :P

   HAHA!! Skulle kolla när jag börja i mon! och jag ska inte ens jobba i huvudtaget! ^^ Va fan ska jag göra imon igentligen? Då får det bli kladdkaka på gamla ägg^^

   Något jag skulle vilja göra men jag inte kan är att spela något roligt spel... Jag har inte spelat spel på sjuuukt länge så jag måste fane mig skaffa ett X-Box!! Men jag kommer aldrig ha råd med det!! ^^

   Jag kan skriva en lista på allt jag skulle vilja göra!


   1. Tattuera blommor på armen. 2ooo kr

   2. Tattuera in en tvillingstjärna till på vänster armen. 5oo kr

   3. Pierca mig i läppen. ingen aning va det kostar men tror det är runt. 25o kr.

   4. Betala tillbaks lån. Sjuuukt mycket.

   5. Resa utommlands. Sjuuukt mycket.

   6. Fixa till bilen. Sjuuukt mycket.

   7. Resa till Gbg. Buss= ca 3ookr. Spontana grejor= ca 3oo kr. Supa= Det vet man aldrig^^

   8. Fettsugning av låren. 1o oookr

   9. X-Box. ca 3ooo kr. Tror jag ^^


   Så det är ju en del och nu kommer jag ju inte ens ihåg allt! ^^ Kommer nog tillkomma en hel del senare tror jag. ^^


   Fick lite panik förut när jag skulle in på Maxi och handla mjölk! Trodde att jag tappat mitt kontantkort för jag kunde verkligen inte hitta den i bilen eller min jack ficka!! Jag var ju dessutom helt säker på att jag hade lagt in den i jack fickan när jag tanka förut!!!

   Tur var det att jag skulle panta och det räckte till en lättmjölk ^^ inte en ekologisk dock som jag ville ha för den var slut och det fanns inte ens ekologisk mellan mjölk kvar! Men det blev en vanlig lätt mjölk i alla fall och den var ju lite billigare så jag fick ju 1 och 5o tillbaka! ^^ pengar är pengar!


   Ajja nu tycker Nicke att jag har skrivit fööör långt så det är nog dags att sluta här. Ska hjälpa till att skjutsa hem de sen... Hoppas att jag har pengar till det :P



   -IOI-



   -Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 13 juli 2008 00:26

     Kommer försöka byta till en ny blogg http://attkela.blogg.se/ den är fortf underkonstruktion och jag har inte börjat skriva ngt på den än men forts. f. ^^        -Sofia ...

Av Sofia - 11 juli 2008 17:09

     Barnen åkte la för ca 3-4 timmar sedan... Känns lite sorgset men också dels för att K1 är slut nu också med det... fan vilket härligt tjejgäng jag fick nu sista veckan! Så himla underbar och man kände att de tyckte om mig^^       Tänkte läsa upp...

Av Sofia - 5 juli 2008 21:56

     Jag ska vesper om fyra minuter med mina nya barn^^ De verkar väldigt gulliga och verka tycka att det är jätte kul att få vara på läger (För en gångskull!!^^)      Elsas kusin från USA är med också och kan bara engelska men måste säga att det gå...

Av Sofia - 3 juli 2008 17:19

     Här kommer lite fler citat från Brevik genom tiderna^^ från i år och förra året.      Johan Lasp "Gud är inte alltid snäll"    Stug Fredrik "Nej han skapade ju dig!"      Stug Viktor "KFUM=Kristna förbundet unga män"    KökMolle "Jag visste inte...

Av Sofia - 2 juli 2008 22:13

     Jag vet att mina uppdates här har vart riktigt dåliga men om ni skulle jobba som jag gör här ute skulle ni förstå! ^^ Full fart nästan hela tiden och kul har man:P    Idag har vi bla kommit hem från en kaotisk övernattning med 32 barn under hajk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards