Direktlänk till inlägg 14 april 2008

O glory!

Av Sofia - 14 april 2008 21:16


   Konstigt dag... Vakna vid ett gick upp och chatta lite på datorn... Sen skulle jag ringa Lisa på brevik om utmanings helgen om vilka tider jag kunde. Självklart så svara min mamma... Men man måste ju vara trevlig så hej hej på dig... Jag sa att ajg hade tråkigt när hon undra vad jag gjorde.. Då undrade hon om jag ville komma hem till de lite på kvällen, fine sa jag men jag har ju inga pengar. Men då sa hon att hon kjunde betala en hundring... Men det räcker ju ända till Brevik-söderköping-norrköping, Varvet runt liksom... Så då kunda jag ju lika gärna åka till brevik också ^^

   Så jag åkte ut dit och kom dit ca 17.oo lagom till att alla skulle åka... Men jag fick prata med Lisa så det kändes bra^^

   Det jag hade tänkt att göra var att göra som igår och sitta och bara njuta! Men pappa skulle ju förstöra allt så han skulle få skjuts av mig till sörping.. Han ville ju åka med en gång :S Så jag fick typ en kvart på mig ute på brevik att stressa ned... och det gick ju inte precis.

   Så hem vart det... Med en låååång pinsam tystnad i bilen... jobbigt... Sen när jag kom hem till de så visste jag inte vad jag skulle göra.. Jag hade ju antagit att ajg skulle stanna lite men det c´visste ju inte ens pappa om, han frågade tom förvånat om jag skulle med upp... VARFÖR ANNARS SKULLE JAG SKJUTSA HONOM TILL SÖRPING? Fattar ingenting ibland!

   Så nu är jag lite rädd att jag inte ska få hundralappen som mamma sa att hon skulle betala... Suck... Då har jag i så fall 26 dpänn att leva på i en och en halv vecka, och jag som vill ut på lördag :(


   Nää mycket roligare i så fall att vara hemma och inte göra ngt.. slappa och chatta och skriva... men jävla hockey! Visst hockey är sjuukt mycket roligare att se på än fotboll, om man är flera. MEN INTE NÄR DEN GÅR SÅ ATT CSI INTE VISAS!!! Usch...


   Ajja ska gå och äta lite...



   -kyss-



   -Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 13 juli 2008 00:26

     Kommer försöka byta till en ny blogg http://attkela.blogg.se/ den är fortf underkonstruktion och jag har inte börjat skriva ngt på den än men forts. f. ^^        -Sofia ...

Av Sofia - 11 juli 2008 17:09

     Barnen åkte la för ca 3-4 timmar sedan... Känns lite sorgset men också dels för att K1 är slut nu också med det... fan vilket härligt tjejgäng jag fick nu sista veckan! Så himla underbar och man kände att de tyckte om mig^^       Tänkte läsa upp...

Av Sofia - 5 juli 2008 21:56

     Jag ska vesper om fyra minuter med mina nya barn^^ De verkar väldigt gulliga och verka tycka att det är jätte kul att få vara på läger (För en gångskull!!^^)      Elsas kusin från USA är med också och kan bara engelska men måste säga att det gå...

Av Sofia - 3 juli 2008 17:19

     Här kommer lite fler citat från Brevik genom tiderna^^ från i år och förra året.      Johan Lasp "Gud är inte alltid snäll"    Stug Fredrik "Nej han skapade ju dig!"      Stug Viktor "KFUM=Kristna förbundet unga män"    KökMolle "Jag visste inte...

Av Sofia - 2 juli 2008 22:13

     Jag vet att mina uppdates här har vart riktigt dåliga men om ni skulle jobba som jag gör här ute skulle ni förstå! ^^ Full fart nästan hela tiden och kul har man:P    Idag har vi bla kommit hem från en kaotisk övernattning med 32 barn under hajk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards