Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Jahaja... Hemma igen...

Av Sofia - 16 april 2008 01:40


   Hemma igen efter ytterligare en stängning... LÄnns bra, känns bra... Eller inte... Har all energi i världen men kände att jag inte riktigt fick ut det så allt blev bajs :P bläää...

   Visst vi drog ju bara över en halvtimme... men ändå.. Hoppas att det blev helt okej... Jag kan i alla fall inte komma att tänka på ngt som var dåligt gjort, men man vet aldrig finns alltid ngt man missar :S Jag kom i alla fall ihåg att ta in kötten till stora frysen :P


  


   Ajja fuck it... Har nästan städat... Har plockat i ordning allt i alla fall så att man inte ska behöva skämmas såå mycket. Behöver bara dammsuga lite och diska.. Har i alla fall plockat undan all ren disk ^^

   Nej men va fan... Orka skriva just nu! Finns så mycket som jag skulle behöva göra.. Typ skrubba badrummet... Det är sjukt skönt att man kan plocka upp allt från badrums golvet och hälla ut vatten över hela det, skrubba, och skrapa ned allt vatten till avloppet i duschen^^

  

   Hmm... skulle vara mysigt ned sällskap i kväll men knappast att någon skulle komma. Nu menar jag inget snusk era pervon. Utan skulle bara vara kul att ha sällskap.

   Men den somväntar på något gott... ^^


   Fan va tråkig jag kånner mig... Kan inte ens skriva flytande... Har ingen fantasi, har ingen talförmåga och har ingen hjärna... :P


   Usch måste vara mens humöret... Hata det. Fast värst var det i söndags då jag var på dåligt humör och kunde inte göra något annat än ligga isängen pga illamående men vill kunna röra mig då jag har ont i ryggen av att ligga stilla, pga mensen...

   Någon som har ngt tips på hur man kan göra så att man slipper der? Jag har brukar lägga en kudde på magen och trycka till och det brukar funka ibland, men inte helt... Skulle verkligen uppskatta det. ^^


   Nää nu har jag verkligen ide torka får fixa det här ngn annan gång... Men skicka gärna in tips mot mensa problemen! Även fast det kanske är något man har hört förut så, send me it, kan ju pröva det igen ^^



   -Tjejkväll på lördag, woo woo, ngn ta min stängning!!!:P-



   -Sofia

 
 
Jessica

Jessica

16 april 2008 12:35

Usch... Jag har oxå en förjävlig mensvärk. Jag brukar frossa i choklad då o tycka synd om mig själv ;) Annars funkar ipren ganska bra tycker jag. Hoppas du får en bra dag trots värken.

http://jessicatate.wordpress.com

 
Ingen bild

Ellen

24 april 2008 10:37

Zerazette, p-piller som gör att mensen utesluts helt, och smärtan. Jag ska också skaffa det, min syrra hade det och var överlycklig. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 13 juli 2008 00:26

     Kommer försöka byta till en ny blogg http://attkela.blogg.se/ den är fortf underkonstruktion och jag har inte börjat skriva ngt på den än men forts. f. ^^        -Sofia ...

Av Sofia - 11 juli 2008 17:09

     Barnen åkte la för ca 3-4 timmar sedan... Känns lite sorgset men också dels för att K1 är slut nu också med det... fan vilket härligt tjejgäng jag fick nu sista veckan! Så himla underbar och man kände att de tyckte om mig^^       Tänkte läsa upp...

Av Sofia - 5 juli 2008 21:56

     Jag ska vesper om fyra minuter med mina nya barn^^ De verkar väldigt gulliga och verka tycka att det är jätte kul att få vara på läger (För en gångskull!!^^)      Elsas kusin från USA är med också och kan bara engelska men måste säga att det gå...

Av Sofia - 3 juli 2008 17:19

     Här kommer lite fler citat från Brevik genom tiderna^^ från i år och förra året.      Johan Lasp "Gud är inte alltid snäll"    Stug Fredrik "Nej han skapade ju dig!"      Stug Viktor "KFUM=Kristna förbundet unga män"    KökMolle "Jag visste inte...

Av Sofia - 2 juli 2008 22:13

     Jag vet att mina uppdates här har vart riktigt dåliga men om ni skulle jobba som jag gör här ute skulle ni förstå! ^^ Full fart nästan hela tiden och kul har man:P    Idag har vi bla kommit hem från en kaotisk övernattning med 32 barn under hajk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards