Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Ibland undrar jag seriöst om jag är dum i huvidet!

Av Sofia - 19 april 2008 00:03


   Sitter här och försöker slappna av, stressa ned... Vart en tokigt dag...


   Kan ta det från början och starta med igår.

   Kalle var här, sjukt kul att träffa honom! har inte sätt honom sen typ november. Vi baka kladdkaka, såg på filmer som jag hade glömt varför jag inte hade sett de på länge (Borde göra sönder de så dåliga de va :P) och kolla på Avatar. Vilket var sjuuukt kul^^ Bästa introt ever! Vi låg och kolla på det till typ klockan halv tre eller fyra... kommer inte ihåg vikket det var men det var länge!

   Sen gav vi oss... Sjuuukt trött men det var ju kul! Kalle sov på soffan... Hade ingen filt så han får skylla sig själv då jag erbjöd honom att sova skavfötters, men men killar är som de är... ^^ Sen låg vi och snacka jag vet inte hur länge...  Det var jävligt kul. Konstigt hur mycket man vågar prata när det är mörkt.

   Okej så mörkt var det inte, efter ett tag så märkte jag verkligen hur det blev ljusare och ljusare och då drog jag ned gardinen:P I alla fall så somna vi ngn gng sent/tidigt^^ Vakna massa gånger av klockradion sen på morronen... Den fattar inte när den ska vara tyst och när den ska låta! Ajjafick lite klagomål från kalle sen pga den... Jag tänker igentligen inte så mycket på den, jag är så van och sover så tungt :P



   Åt frukost. Jag åt macka och kladdkakan som vi baka igår. mums ^^ Sen satt vi bar aoch slö kolla på animal planet och Disney channel. Sa att jag måste åka klockan kvart i tre för att jagbörja tre. Fine liksom...

   Efter ett tag så börja Kalle gå upp och göra i ordning sig för att gå. Fine tänkte jag  eftersom han kanske ville hem lite tidigare för att han skulle vidare sen klockan var ju bara typ tjugi i två... trodde jag.

   Efter ett tag så sa Kalle. "Duvet att du börjar om fem minuter va?!"

   "FUCK! Hade totalt "missförstått" klockan och det visade sig att dne åd var lite mer än jag trodde ^^ Fick stressa som fan! Lite pinsamt :D Men shit happens.. Just more often to me :S


   Ajja... tur hade jag som BARA kom åtta minuter försent... :S Sen är set ju en helt annan sak att jag mådde skit på jobbet. Orkar verkligen ingenting nuförtiden! Vad är det för fel på mig igentligen? Ahit önska jag visste det... :S

   Ajja det är bara att kämpa på och se frammåt mot ljusare tider...


   Usch gillar inte min vikt just nu... 74 kg... kanske inte är så mycket men jag tycker inte om det... Skulle mycket hellre vilja väga 6okg. Det skulle jag kunna väga och ha perfekt BMI... suck... måste börja äta nyttigare... kanske ska börja köra på en diet av bara frukt och grönsaker^^ vem vet. Gott och kanske funkar :P


   Nä nu är klockan snart halv två och jag ska upp halv sju imon... usch kommer inte få sova ngt... ajja får skylla mig själv...

   Verkligen jobbigt att jag inte kan gå på tjejkvällen imon! Det var jag och Amelie som skulle ha den från börja, och det är vi som har dragit ihop alla till det! Men så kan varken hon eller jag komma :C


   Måste bara tacka Kalle för att jag har fått en jävla låt i skallen som inte vill ut! Visst den är bra men det är irriternade när man inte kan sjunga med till den och inte förstår vad de säger! Det är Bondz Kizuna av Japanska AnCafe. De sjunger på japanska så man fattar ju inget men sjukt sköna att lysnna på! Men inte att ha fast i skallen! ^^



   -Kladdkaka, laddkaka, addkaka, ddkaka, dkaka, kaka, aka, ka, a!-



   -Sofia

 
 
Becki

Becki

19 april 2008 14:46

Vad har du för BMI? Nyfiken..

http://www.rosarutig.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 13 juli 2008 00:26

     Kommer försöka byta till en ny blogg http://attkela.blogg.se/ den är fortf underkonstruktion och jag har inte börjat skriva ngt på den än men forts. f. ^^        -Sofia ...

Av Sofia - 11 juli 2008 17:09

     Barnen åkte la för ca 3-4 timmar sedan... Känns lite sorgset men också dels för att K1 är slut nu också med det... fan vilket härligt tjejgäng jag fick nu sista veckan! Så himla underbar och man kände att de tyckte om mig^^       Tänkte läsa upp...

Av Sofia - 5 juli 2008 21:56

     Jag ska vesper om fyra minuter med mina nya barn^^ De verkar väldigt gulliga och verka tycka att det är jätte kul att få vara på läger (För en gångskull!!^^)      Elsas kusin från USA är med också och kan bara engelska men måste säga att det gå...

Av Sofia - 3 juli 2008 17:19

     Här kommer lite fler citat från Brevik genom tiderna^^ från i år och förra året.      Johan Lasp "Gud är inte alltid snäll"    Stug Fredrik "Nej han skapade ju dig!"      Stug Viktor "KFUM=Kristna förbundet unga män"    KökMolle "Jag visste inte...

Av Sofia - 2 juli 2008 22:13

     Jag vet att mina uppdates här har vart riktigt dåliga men om ni skulle jobba som jag gör här ute skulle ni förstå! ^^ Full fart nästan hela tiden och kul har man:P    Idag har vi bla kommit hem från en kaotisk övernattning med 32 barn under hajk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards