Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Kalla makaroner och råa fiskpinnar

Av Sofia - 23 april 2008 01:49


   Ha, jagh ar fortfarande inte pluggat in x-boxet , menjag har fått upp det til lägenheten^^ ett steg i taget:P


   Var ute och gick förut idag... Gick till jobbet och kollade in lite. Så sjukt skönt att vara där och veta att man inte ska jobba^^ Drack llite vatten och efter ett tag så gick jag, tog en liten sväng i typ "skogen" som Nicke rekomendera. Hitta lite väg att gå, kanske ska dit igen i mon för att hitta lite mer^^ var ute och gick i alla fall i över en och en halv timme^^ sjukt skönt!

   När jag kom hem så satte jag mig framför datan :P kolade litepå tv. UGLY BETTY HAR BÖRJAT ATT SÄNDAS IGEN! Sen efter det såg jag House. Sjuuukt skönserie! Älska Dr. House karaktären! Jag vet inte varför men han är underbar. sen så är han faktiskt jävligt snygg för att vara över 4o ^^

   Old Christine gick också^^ Ännu en underbar karaktär^^ Jag tror jag gillar såna där elakt roliga karaktärer:P


   Jag mår mycket bättre idag än i går och i förrgår^^ känns jätte bra. Kanske bara behöver sova lite mer... Men sen så vet jag att såna där attacker kommer då och då... Får skaffa Atarax så slipper jag det... I alla fall så att det inte syns utanpå och jag orkar med mig själv mer...

  

   Känner verkligen att ajg inte vill vara ensam... Fast på samma gång så vet jag att om jag är för mycket med folk så längtar jag tills jag är ensam. Jag vill ha lagom. Jag vill kunna bestämma men ändå så vill jag att det inte är jag som ska "ta första steget" om man ska säga det så...


   Ni kanske förstår lite ad jag har ätit genom min bloggtitel^^ blev inte så lycket... Kom på att jag aldrig har stekt fiskpinnar förut :S De blev brända och råa ^^ haha jag som trodde att jag var bra på att laga mat :P Kanske det gäller efter tionde gången^^

   Känner mig lite konstig över det. Som att jag är äcklad. Innan hade jag inte ätit ngt, förutom massa russin :S  Jag vet att det inte är rätt och att jag måste äta mer, men jag mår dåligt av det just nu... Jag hatar att vara hungrig men på samma gångså älskar jag det!

   Hatar däremot känslan av att vara mätt... Den känslan har krypit sig på mig de senaste månaderna och jag har verkligen börjat känna ångest inför allt jag äter.

   Vet dock att jag måste äta, jag är inte dum. Men jag tänker äta mycket mer nyttigt. Om jag köper en sallad på jobbet, en hel meny så vet jag att ajg inte har råd med mer och kommer inte köpa mer, därmed kommer jag inte äta mer än vad jag behöver. Jag ska dessutom sluta äta pommes, äta bara fullkorns bröd och sluta dricka läsk. Det finns ju trots allt sjukt god juice och mjölk! Hoppas att bara jag kan hålla det också.


    Nä nu måste jag gå och lägga mig... ^^



   -Let the sunshine in!-



   -Sofia

  

 
 
Linnea !

Linnea !

23 april 2008 08:54

Men herregud gumman

http://need-to-be-thin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 13 juli 2008 00:26

     Kommer försöka byta till en ny blogg http://attkela.blogg.se/ den är fortf underkonstruktion och jag har inte börjat skriva ngt på den än men forts. f. ^^        -Sofia ...

Av Sofia - 11 juli 2008 17:09

     Barnen åkte la för ca 3-4 timmar sedan... Känns lite sorgset men också dels för att K1 är slut nu också med det... fan vilket härligt tjejgäng jag fick nu sista veckan! Så himla underbar och man kände att de tyckte om mig^^       Tänkte läsa upp...

Av Sofia - 5 juli 2008 21:56

     Jag ska vesper om fyra minuter med mina nya barn^^ De verkar väldigt gulliga och verka tycka att det är jätte kul att få vara på läger (För en gångskull!!^^)      Elsas kusin från USA är med också och kan bara engelska men måste säga att det gå...

Av Sofia - 3 juli 2008 17:19

     Här kommer lite fler citat från Brevik genom tiderna^^ från i år och förra året.      Johan Lasp "Gud är inte alltid snäll"    Stug Fredrik "Nej han skapade ju dig!"      Stug Viktor "KFUM=Kristna förbundet unga män"    KökMolle "Jag visste inte...

Av Sofia - 2 juli 2008 22:13

     Jag vet att mina uppdates här har vart riktigt dåliga men om ni skulle jobba som jag gör här ute skulle ni förstå! ^^ Full fart nästan hela tiden och kul har man:P    Idag har vi bla kommit hem från en kaotisk övernattning med 32 barn under hajk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards