Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Sofia - 5 juli 2008 21:56


   Jag ska vesper om fyra minuter med mina nya barn^^ De verkar väldigt gulliga och verka tycka att det är jätte kul att få vara på läger (För en gångskull!!^^)


   Elsas kusin från USA är med också och kan bara engelska men måste säga att det går bra ändå och jag tycker hon verkligen är charmig^^ Skönt med ngn som kan motbevisa att alla amerikaner inte är som Kurt som vi hade för två veckor sedan^^ Han var verkligen stereotyp amerikanen... Homofob och älskar sitt land mest av allt + älskade att tortera små kryp och bränna upp saker ^^


   Nä hinner inte mer men kände bara för att höra av mig lite hr^^ Hoppas att allt äår bra hemma vart det nu är^^ och just de ja! Jag kommer få sålt min lght nu!!! Kanske lite mer än det jag bad om dessutom^^



   -Pees!!!-



     -Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards