Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Sofia - 6 mars 2008 20:27

Oj here we go. Min blogg. Vi får se hur mycket jag kommer skriva om jag kommer komma ihåg att skriva ^^


   Idag tog jag en lååång sovmorgon^^ Har verkligen inta någon energi för jobbet just nu, inte så konstigt när man tänker efter.
   Jag vill fortfarande flytta tillbaka till gbg eller flytta utomlands men det känns mer och mer avlägset vilket jag inte tycker om.


   Fick min dator idag ^^ äntligen en dator som funkar ordentligt!!! Innan fick jag stå ut med dum och dummare. Okej jag tycker om de också, har ju svårt för att tycke illa om saker ^^

Faktiskt så är det på den som jag skriver på just nu! känns uuuuundeeeerbaaart!!

   Slog manihop dum och dummare så får man ihop halva min nya ^^ Den ena funkar inte internet på och den andra stänger av sig själv titt som tätt batterie sladden glappar och stödet till skärmen funkar inte så den slår ihop om man stöter till den :S


Fick massa filmplansher idag också! Inte värdens roligaste filmer men jag fick rattatuille! och 1408 de är ganska coola ^^ haha pillgt pillgt var det också ^^ gratis. Små sätt, billga sätt att få sin lägenheten lite fräshare.

Vill ni också fixa billiga små sätt så är verkligen lagerhaus ett tips. En av guds favoritaffärer ^^ Jag kan bara gå runt och runt och runt där inne ^^ så jävla kul rent ut sagt!


Nä nu har jag suttit och skrivit lite som en början och har varierat det med att se lite på tv samtidigt. Går inte så bra ^^ Men nu ska jag sluta titta och koncentrera mig på Criminla Minds!


Still groing strong and still loving you all!

   -Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards