Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Sofia - 10 mars 2008 22:14

Hmmm. Jag vet inte vad jag ska skriva men kände att det var dags igen ^^



Var på stan idag och gick på en gratis sminkning på the body shop, inte värt ens när det är gratis!! Rena jävla enkel sminkningen som jag skulle kunna göra mer avancerad hemma!

Jag vet att de har sminköser, eller vad det heter, som är bättre på den body shoppen, men hon jag fick verkade bara bli klar så fort som möjligt!. Hon berättade inte ens vad hon gjorde så att jag skulle kunna göra det hemma (fast den var ju så simpel så det spelade ingen roll men ändå!)

jon gav mig en lapp på sakerna som hon använde och sen fick jag gå. Fast det possetiva idet var aatt jag glömde att ge min gratisbiljett men jag ska gå och ge den ngn annan dag.


sen har jag handla en present till min kompis dotter som fyller ett år i morgon. köpte en tennis klänning med snobbe på och en pyamas med baby tiger på^^ jätte fina!

Sen gick jag och klippte mig. Provade på Art of Hair. Kostade 360 spännså jag tänkte det borde bli jävligt bra, men så bra var det inte. Har klippt mig tre gånger eller två hos Sussies förut och hon som klippte mig då var sjukt mycket bättre och roligare^^

Men men , måste prova på för att veta vadsom kan hända,


Gick och hälsade på en kompis sen, hennes systrar var där också de bakade för imorron när olivia fyller, verkligen syskon kärlek^^ Lilla systern har vekligen en gullig bebis *vill också*




puss och Kram



   -Sofia



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards