Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Ibland har man en sån j*vla tur!

Av Sofia - 31 mars 2008 06:54


   Go morron!

   Inte lika cheerio som härom dan men ändå jäkligt glad att jag är uppe. Skulle fortfarande ha legat i sängen och legat där tills jobbet skulle ha ringt. Vet inte varför men jag har fått för mig så mycket saker den senaste tiden, och nu det senaste är att jag trodde jag skulle stänga idag, men det skulle jag ju inte! Jag skall öppna!!!

   Behöver seriöst hitta min kalander! Men var fan kan den vara? Eller så får jag köpe en ny. Men jag gillade min gamal plus att jag har lite saker däri som jag behöver :( Visst jag är skit dålig på att leta eftersaker. Lika dålig som jag är bra på att tappa bort. ^^  Men oftast brukar de komma fram till slut!


   Lite trött och grinig men det går över. Gjorde sallad igår ^^ Känner mig jätte stolt att jag äntligen gjorde det!!! :P Har tänkt på att göra det i flera dagar men det har inte blivit av. Men nu äntligen har jag och tänkteta med det till jobbet idag. Ska sluta äta personal mat och börja ta med mig. Köpte ris och fiskbullar i går bara för det!^^

   600 spänn i persoonal mat är inte lika kul längre! Istället för att få åttaoch ett halvt tusen så kunde jag ha ftt runt niotusen istället! men det är den där jävla pommen som ställer till det! plus att vi har världens goaste bröd just nu! God bless the Chili bröd!


   Ätit frukost idag igen! *stolt*  Känns bra, känns bra. Kanske kan fortsätta med det också. Har köpt "riktiga" cornflakes ju så kanske är de. ^^ Har tröttnat lite på Müsli även fast det är sjukt gott också. och mackor tar sådan tid, fast det är sjuuukt gott!


   Nä ska gå och göra i ordning mig nu och sedan dra mig till jobbet! Har inte berättat än om mitt braiga humör jag hade igår men tänkte lägga in ett ltet inlägg där senare!



   -Puss kalas-



   -Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 13 juli 2008 00:26

     Kommer försöka byta till en ny blogg http://attkela.blogg.se/ den är fortf underkonstruktion och jag har inte börjat skriva ngt på den än men forts. f. ^^        -Sofia ...

Av Sofia - 11 juli 2008 17:09

     Barnen åkte la för ca 3-4 timmar sedan... Känns lite sorgset men också dels för att K1 är slut nu också med det... fan vilket härligt tjejgäng jag fick nu sista veckan! Så himla underbar och man kände att de tyckte om mig^^       Tänkte läsa upp...

Av Sofia - 5 juli 2008 21:56

     Jag ska vesper om fyra minuter med mina nya barn^^ De verkar väldigt gulliga och verka tycka att det är jätte kul att få vara på läger (För en gångskull!!^^)      Elsas kusin från USA är med också och kan bara engelska men måste säga att det gå...

Av Sofia - 3 juli 2008 17:19

     Här kommer lite fler citat från Brevik genom tiderna^^ från i år och förra året.      Johan Lasp "Gud är inte alltid snäll"    Stug Fredrik "Nej han skapade ju dig!"      Stug Viktor "KFUM=Kristna förbundet unga män"    KökMolle "Jag visste inte...

Av Sofia - 2 juli 2008 22:13

     Jag vet att mina uppdates här har vart riktigt dåliga men om ni skulle jobba som jag gör här ute skulle ni förstå! ^^ Full fart nästan hela tiden och kul har man:P    Idag har vi bla kommit hem från en kaotisk övernattning med 32 barn under hajk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards