Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Vad som har hänt.

Av Sofia - 31 mars 2008 23:12


   Eller inte... Orkar verkligen inte någonting just nu...


    Eller inte... ^^ Kan berätta lite om hur dagen har vart.

   Jag höll på att komma försent till jobbet men ändå inte... Om intw jag hade kollat hur jag skulle jobba igår på kvällern så skulle ja ha trott att jag skulle börja klockan 16. Men istället så började jag kockan 8. Sicken jäkla tur.

   Dagen gick faktiskt bra... lite trött men den har inte vart jätte tråkig. har tom stått ut med att stå i köket hala dn! Men det har nästa vart kul. Det har kanppt vart ngn försälljning som helst vilket har vart ett skönt avbrott från helgen. Även fast det var kul i Söndags också då allt flöt på som smort.


   Men iaf. Efter åkte jag in till stan för att kolla lite i affärer.Har missat massa nya att ta igen, men et var inte så mycket kul. Visst Monki var kul, men annars så hittade jag ingenting och tack gode gud för det. Skall inteköpa mer saker.


   På tal om ny köpta grejor. Fixk mitt Ellos paket idag. Två shnygga bädd set, Yoga DVD, shnygg lång ärmad tröja, joggingset plus en klänning/tunika och en jacka som jag ska skicka tillbaka för att de inte var som jag trodde de skulle vara.

   Jackan var i ngt jätte konstigt tyg och passade inte i huvudtaget.


   Tunikan har jag för stora bröst för!!! Sjukt jobbigt. Om jag hör ngn klaga på att ha för små perfekta bröst så kommer jag bli sjuuukt sur. För de har åtminstonde turen att kunna ha en snygg kläning utan att det får en att se tjock ut...

   Visst visst dagens Ilandsproblem men min blogg, mina ord ochjag får tycka vad jag vill...

   Men ändå så skulle jag nog inte vilja förminska de eller operera de än på några tjugi tretti år. Inte förän jag har fått trebarn och de hänger vi knäna... ^^

   Även fast man har tänkt på det så skulle jag nog känna mig ganska konstig om jag gör det. och aldrig i livet att jag skulle ha råd med det och skulle jag ta lån för ngt sådant så skulle det fettsugning eller ngt.

   Folk kanske tycker jag är galen som tönker på ngt sånt men om man har sett min mormor eller min mamma, innan hon opererade magsäcken, så skulle man förstå. Jävla släckt...

   Men istället för att operera mig så måste jag gå och kolla om jag har astma så att jag kanske kan få ngt för det och börja träna på riktigt... Vill JU börja simma. Måste ta tag i allt. Äta nyttigare, börja träna, spara pengar (fast då måste jag skaffa ett till jobb :S) måla om (har äntligen skaffat färg, till luckorna i alla fall!) städa mm.

   Jävla lista...


    Nä detta får enda denna session av pladder...



   -Keep on Älska-



   -Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 13 juli 2008 00:26

     Kommer försöka byta till en ny blogg http://attkela.blogg.se/ den är fortf underkonstruktion och jag har inte börjat skriva ngt på den än men forts. f. ^^        -Sofia ...

Av Sofia - 11 juli 2008 17:09

     Barnen åkte la för ca 3-4 timmar sedan... Känns lite sorgset men också dels för att K1 är slut nu också med det... fan vilket härligt tjejgäng jag fick nu sista veckan! Så himla underbar och man kände att de tyckte om mig^^       Tänkte läsa upp...

Av Sofia - 5 juli 2008 21:56

     Jag ska vesper om fyra minuter med mina nya barn^^ De verkar väldigt gulliga och verka tycka att det är jätte kul att få vara på läger (För en gångskull!!^^)      Elsas kusin från USA är med också och kan bara engelska men måste säga att det gå...

Av Sofia - 3 juli 2008 17:19

     Här kommer lite fler citat från Brevik genom tiderna^^ från i år och förra året.      Johan Lasp "Gud är inte alltid snäll"    Stug Fredrik "Nej han skapade ju dig!"      Stug Viktor "KFUM=Kristna förbundet unga män"    KökMolle "Jag visste inte...

Av Sofia - 2 juli 2008 22:13

     Jag vet att mina uppdates här har vart riktigt dåliga men om ni skulle jobba som jag gör här ute skulle ni förstå! ^^ Full fart nästan hela tiden och kul har man:P    Idag har vi bla kommit hem från en kaotisk övernattning med 32 barn under hajk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards