Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Sofia - 2 maj 2008 21:17


   Fuck asså... Jag har måptt piss hela dan pga att jag inte har vetat vad jag ska ta mig till med morrono dagen :S Jag vill inte jobba, jag kan inte jobba. Jag har en viktig kurs att gå från BRIS om krishantering! Jag vill verkligen gå på den, tror jag skulle kunna lära mig mycket! Sen så är det KFUM Breviks årsmöte... Och som ni kanske hör så är den bara en gång om året... ^^

   Jag ska jobba 9-17 i mon är det tänkt och om jag inte kan byta till mig en stägning så kommer jag inte kunna gå ngt av de... Amelie ska ringa mig sen vid tio och då får vi se hur det går...


   Vad har jag gjort idag då? Jag vet knappt det själv för att jag inte har kunnat koncentrera mig så bra... Vi hade ledarskaps utbildning ala brevik. Prata om vad en en förebild är hur den ska va och inte va och så vidare. Vi har haft HLR (!!! ^^) och så har vi gått igenom saker som man gör på sommarn...

   Kanske inte låter så viktigt men det är sjukt bra grund kunskaper man kan ha i ledarskap. och visst, självklart är ju HLR (Hjärt och Lung Räddning) grymt viktigt att lära sig! VI ska gå igenom mer mindre alvarliga saker på sönda, vilket jag kan va med på! ^^ som att lägga om sår osv! Kommer nog bli grymt bra också^^

   På kvällen nu så har vi haft lägerbål^^ grymt mysigt. Alla stugor skulle göra varsinn presentation om vilka vi är och vad vi ska göra i sommar MED Disney tema :P Vi hade Robin Hood men vi tog inte med det så mycket^^ Jag ska lägga in ngn gng senare vad vi sa, mycket Brevik Internt men grymt kul ändå :P


   Nu ska jag alldeles strax gå upp till de andra! Tyckte det bara var skönt att få skriva av sig lite bara... Jag har ju som sagt inte mått så bra idag... Har kännt mig stressad, disträ och allmänt hängig och deppig. Blir sådan när jag absolut inte har kontroll på framtida situationer! Ysch...


   Nä, nu kallar kaffet och gott sällskap, so talk to you later!



   -En och en halv korv till alla!!!-



   -Sofia


Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards