Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Sofia - 16 maj 2008 11:23


   Tänkte säga det så att alla vet en gång för alla och det här känns som det lttaste sättet.


   Jag har lidit av depression och ångest de senaste tre åren och har det senaste halvåret gått på medecin mot det men har inte skött det så värst bra, läkarn sa att det tom kan ge motsatt effekt då... :S Jag ska ta en medecin dagligen och en vid ångest attacker.

   Detta gör att ajg inte orkar jobba lika mycket som alla andra. Därav "cromwell incidenten" som vi kan kalla det. När jag hade anmält mig sjuk och gick till cromwell ändå. Jag vill att ni ska veta att jag inte gjorde det för att vara elak, att jag skiter i jobbet. Det gör jag inte.

   jag kan tycka nu efteråt att det var jäfligt dumt av mig att gå dit och jag förstår att många blev sura. Men att ligga hemma när jag mår som sämst är ingen bra ide heller, det gör det ofta värre.


   Jag vill att ni ska veta att jag gör mitt bästa för att besegra det här! Men det är inte lätt. Speciellt när det har hållt på så länge så att man på ngt sätt blir van vid det... Jag har kommit en bit på vägen även fast jag har fått bakslag och sånt så kämpar jag mig vidare!

   jag vill inte att ni ska behandla mig olikt från innan, men jag vll att ni ska ha detta i tanken nästa gng jag blir nedstämd och grumpy. Vilket jag blir lätt! och jag ber om ursäkt för det.



   Tack

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards