Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Sofia - 11 maj 2008 23:52


   Ensam kväll hemma^^ Var ganska najs faktiskt... Var lite orolig att det skulle bli sjuuuukt långtråkig men det vart den inte... Sett på lite serier och sen Robin Hood Prince og Thieves. Vilket visa sig var a helt okej ^^ Och nu förstår jag vilken bra parodi Robin Hood Men in Tights är på den!!! Fanns så mycket iden som var så klockrent träffande! ^^


   Men men... Ska gå och lägga mig nu^^ Börjar ju tre i mon :P Men här har ni lite foton på Kalle som... han inte var så pepp på att vara med på :P







   -Älska att reta!-



   -Sofia

Av Sofia - 11 maj 2008 12:49


   Hade ap tråkigt i går.. det ända jag gjrde på dan var att sitta inne och chatta. Visst jag satte mig på gården ett tag men datan dog utan förvarning:( Om den inte hade gjort det så skulle jag ha haft en inlägg igår också :(

   Men men... Dessto mysigare på kvällen.... Jag skulle ju på jossans fest. Men det kom upp en sak som gjorde att jag inte trodde det var ngn bra i de för mig att dricka, då jag nog skulle stå och grina hela kvällen :( Istället åkte jag til St Anna och hämta hem Kalle så att vi kunde ha filmkv'll^^ Ja, jag var verkligen desperat! Jag ville inte ha en Kväll hemma då jag ligger och tycker synd om mig.

   Det var chill^^ Vi spela guitar hero och såg på The Ring-0 (japanese version^^) Den var itne så bra som jag hade hoppats på. T o m Kanske så att jag hade kunnat se den själv... Det ända riktigt äckliga var i slutet... Asså, den var ju okej, vacker. Men inte så mycket skräck.

  

   Ajja. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kalle är kvar och typ sover fortf i soffan^^ Och jag som trodde att jag sov länge :P Vi får se... Kanske ska ta en promenad sen och sen blir det väll chill hemma ensam i soffan^^^Är ju på så mycket bättre humör idag än i går ^^ Kommer nog inte börja grina igen i a f...


   Fuuk för att vara känslig! Någon som har ett botemedel mot sådant? :(


   Det är verkligen så otroligt vackert väder ute idag! Känns som ett slag i ansiktet på gud att vara inne denna dag! :P


   Ajja... Nu vill jag ha frukost! Cornflakes med mjölk och socker och kanske ngt rostat bröd med marmelad! ^^ Mums!



   -Lycko piller I want!-



   -Sofia

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards