Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Sofia - 21 maj 2008 12:03


   Ja då ska man snart åka mot gbg.. baaara en och en halv timme kvar... fuuk varför kunde jag inte fått ha sovit till 12 istället för halv elva!! Fuuking radioklocka som går på hela tidne :S


   Har iaf hunnit diska ^^ Det behövdes hade disk från helgen Kalle häsla på :P I'm snusk I knöw.. ^^ Men orka diska hela tiden! Så länge det integror igen så! ^^

   Men det kommer vara skönt att komma hem till en lägenhet vars diskho inte innehåller fullt med disk... Det är NÄSTAN så att jag har lust att damsuga och städa också bara flr den sakens skull :P Men jag tro jag hellre fördriver sista halvtimmen med att kolla på ett Avatar avsnitt innan jag ska börja sminka mig och fixa det sista med packningen.


   Jag var nerövs igår innan jag gick och la mig! WTF liksom! Jag har inte vart så nervös, eller kanske snarare spänd, sen jag var typ tio och jag visste att jag vill sova för nästa dag så var det julafton/min födelsedag!! ^^ Verkligen en påminnelse om hur ´sjukt jobbigt det var när man var iten med sånt :P ^^ haha

   Nä, men jag tror jag har packat ned allt... Min väska väger bly, passet ligger i min "handbag" så att säga och allt sladd och skit till mobil, MP3 och data är ned packat... J

   ag tror snarare att jag har packat för mycket :S Jag har to,m packat ned 4 (!) par skor... Jag tror jag skulle över leva på två... och nu räkna jag inte med de ja kommer ha på mig dit ^^ Jag säger så hät! Jag är absolut ingen skomänniska!!! Men ändå så har jag packat ned alla! :P


   Nä... Lite Avatar nu då! kram på er jag kommer nog skriva ngt innan jag går och lägger mig ikväll, men i mon kväll kommer jaginte ha internet längre :( Men ja har datan så jag kommer skriva i word, förhoppnings vis :P


   Just det. Eftersom mitt inlägg heter loooooooool idag, så här har ni lite lolcat! ^^








   -Lol cat is lol-



   -Sofia

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards