Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Sofia - 6 maj 2008 22:11


   Är grymt sur över att ajg inte hittar min pilates dvd! Fick min pilates boll idag och tänkte prova, men då självklart så är ju dvdn borta!!!


   Var och handla på Ica för typ en trekvartsedan, tänkte prova att göra lite smoothies ^^ har aldrig gjort det förut och ahr inte riktigt ngn aning hur man gör men jag får pova mig fram^^ Tänkte ha det som frukost^^


   Ajja. Nothing more to tell. Mitt liv är sjukt tröttsamt just nu i denna stund. Jag har verkligen inget att göra, ät sugen på att träna men vill ha min dvd. Ja jag är sjujt bra på att hitta på ursäkter! ^^


   Sa jag det att jag har skaffat en stegräknare och har typ gått 12ooo steg från elva till 15 idag? har gjort det i alla fall. Men min stegräknare är inte så jätte bra om man skakar på den så lägger den till två steg :S men men den var billig och den ända media mark hade ^^


   Ska leta lite till efter dvdn och om jag hittar den prova på... sen ska jag gå och lägga mig :P



   -ama faiariin ma laaaxeeooor!!11-

Av Sofia - 6 maj 2008 20:20


   Från en av mina favorit filmer, Resident Evil!^^


Red Queen: I've been a bad, bad girl.


[Rain and J.D have just fought off a zombie]
J.D: I shot her five times. How was she still standing?
Rain: Bitch isn't standing now.

Rain: She bit me, man. She took a chunk clean outta me.


Red Queen: I implore you.
Kaplan: Implore away!

Rain: All the people that were working here are dead.
Spence: Well, that isn't stopping them from walking around.

Kaplan: [the team runs towards Rain after hearing gunshots] What was all the shooting?
Rain: We found a survivor.
Kaplan: And you shot him?
Rain: She was crazed. She bit me.


Red Queen: You're all going to die down here.



   Älskar Rain karaktären och älska skådespelerskan som spelar henne samt Milla Jovovich!!!



   -You're going to have to work for your meal!-



   -Sofia




Av Sofia - 6 maj 2008 16:01


   Har vart hemma nu ett litet  tag. Jobba 945 till 143o i dag knappt så att jag pllade det, men är glad nu att jag gjorde det! Jag höll seriöst på att spy under hela morgonen men jag fick inte gå hem då de var för få... Lite surt dock... Men va fan nu fick jag lite mer pengar och det behöver jag ju...

   Bara typ två veckor kvar till Kreta, ska bli kul men är också ganska skraj för det... Vet inte hur mycket jag kommer att palla min så kallade mamma... :S Klarar ju knappt av en timme hemma hos de...


   Men tycker det är kul att det är Fanny och Harald som kommer med också, de är nog faktiskt mina favorit syskon. De är ju åtminstonde trevliga och verkar seriöst gilla mig :P Vilket jag har svårt att tro att min ett år yngre lillebror gör. Men så är han ju en jävla Fitta också... Falsk och hemsk... Och är det ngt jag inte tål så är det falksa personer vilekt jag har fått stå ut med tillräckligt de senaste två månaderna :S

   Ja ja sa Fitta. Ett ord jag inte tycker om att säga och jag borde inte göra det heller men jag blir så arg på honom, kallar han mig för fitta, sur kärring och hora så kan jag väll för en gångs skull skriva det om honom!


  Nä, nu får jag lugna ned mig... Borde bara ignorera det aset. Tänker i alla fall inte göra ngt för honom igen i alla fall...


   Jag funderar på att gå ut och gå och sen se om jag kan tvätta 8Har inga strumpor kvar ^^) jag har skaffat en stegräknare ^^ Men den är sjukt dålig! Skakar man på den så räknar den det som ett steg :S Kanske alla stegräknare gör men ändå! ^^

   Ajja, enligt den så har jag gått över 1o ooo steg idag i allafall ^^ 1o ooo

sen typ klockan 11 då jag råka trycka på reset :S neb vet att jag hade gått ca 2ooo innan dess och ca 6ooo i går ^^ Tror att det kan vara en bra grej att göra varje dag att kolla den då man vill kunna gå fler och fler steg varje dag! ^^


   Nä ska väl gå och kolla om det går att tvätta nu! Hörs!



   -Get me away I'm dying- 


*Tack robin för den här underbara Belle & Sebastian låten!*



   -Sofia

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards