Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

Yo whoes!

Av Sofia - 9 maj 2008 20:34


    Tja!


   Najsigt värre idag! ^^ Haha det var tom kul på jobbet nästan :P Dålig öppning dock :S kändes som att tiden bara flöt iväg och jag hann ingenting... Men det löste ju sig till slut... Lager var lite väl grinig och stressa lite väl mycket, vilket blev ganska irriterande men det är sånt man får stå ut med.... Jag kan vara sådan också vet jag... Det är bara att tåla och säga till när det blir förmycket. Hon är ju jätte go annars!^^


   Jag har använt min stegräknare idag! Heeeela dan!!


   17736 steg!!! Det är nästan 9 km!!^^


   Det är bara till och från jobbet och lite på stan! koolt! ^^ Så det är jag lite extra stolt över!!! ^^ Känns dock verkligen i fötterna:P


   Var på stan efter jobbet med shaffi, mys. ^^ Innan hade ajg världens otur! När jag kom hem så kom jag på att jag glömde kortet på jobbet. Tog bilen för jag orka inte gå mer. Tänkte att jag behövde kanske lägga i 2o spänn men när jag åker in så först ställer jag mig vid en som är ur funktion. När jag ställer mig vid näste så kommer jag på att jag inte har kortet... :S

   sen när jag väl har hämtat det så tänkte jag att ajg skulle tanka nu i stället... Första jag åker till funkar inte... no power... Andra jag kommer till funkar elen men inte pumoen!!!!!! Just det glömde säga att elen hade gått hemma hos mig i hela mitt trapphus!

   Å så avbokar kalle filmkvällen...'


   fuuk...


   Nä nu ska jag äta onyttigt och få dåligt samvete efteråt! :S Pizza... Åt det typ i måndags, men va fan... :S



   -Im no rolemodel-



   -Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 13 juli 2008 00:26

     Kommer försöka byta till en ny blogg http://attkela.blogg.se/ den är fortf underkonstruktion och jag har inte börjat skriva ngt på den än men forts. f. ^^        -Sofia ...

Av Sofia - 11 juli 2008 17:09

     Barnen åkte la för ca 3-4 timmar sedan... Känns lite sorgset men också dels för att K1 är slut nu också med det... fan vilket härligt tjejgäng jag fick nu sista veckan! Så himla underbar och man kände att de tyckte om mig^^       Tänkte läsa upp...

Av Sofia - 5 juli 2008 21:56

     Jag ska vesper om fyra minuter med mina nya barn^^ De verkar väldigt gulliga och verka tycka att det är jätte kul att få vara på läger (För en gångskull!!^^)      Elsas kusin från USA är med också och kan bara engelska men måste säga att det gå...

Av Sofia - 3 juli 2008 17:19

     Här kommer lite fler citat från Brevik genom tiderna^^ från i år och förra året.      Johan Lasp "Gud är inte alltid snäll"    Stug Fredrik "Nej han skapade ju dig!"      Stug Viktor "KFUM=Kristna förbundet unga män"    KökMolle "Jag visste inte...

Av Sofia - 2 juli 2008 22:13

     Jag vet att mina uppdates här har vart riktigt dåliga men om ni skulle jobba som jag gör här ute skulle ni förstå! ^^ Full fart nästan hela tiden och kul har man:P    Idag har vi bla kommit hem från en kaotisk övernattning med 32 barn under hajk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om ätstörningar?
 För
 Emot

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards